keresem az utam

2015/09/17. - írta: berzsebi

Halihóóóóó!

Uhh, hányszor elkezdtem már fejben ezt a bejegyzést, s hány címe volt már, köztük a 'ki tudja hol áll meg'. És igen, a Bosporus partján élve visz az ár, s ki tudja hol áll meg. De ma rájöttem, hogy, ha akarom megállíthatom, s jól érezhetem magam az egy helyben állásban. 
És igen, igen , én szeretem ezt a számot:  https://www.youtube.com/watch?v=U_9Ayr1swO0   , kinek a pap, kinek a papné, nekem Ákos.

Szóval ezer éve nem írtam, nehéz összeszedni az eseményeket. De , mai összefogja őket az az útkeresés, az önkeresés, az Istenkeresés. Az elmúlt másfél hétben sokat szaladgáltam lokalitásomat kerseve, (ha van ilyen szó ottan Magyarhonaba'). Szaladgáltam, hogy ne legyek egyedül, mert azt éreztem, hogy az első időket ezerrel a kapcsolati tőkére kell fordítani. S persze így is van, kell, de nem mindenekfelett. De ezt majd folytatom... Most hírek következnek: 

A long time ago egyik nap egész nap egyedül bolyongtam, s estére vágytam volna már társaságra, főként látva a sok hangulatos kiülős helyet, bandákat.
Szállásadóm, Juditék is hívtak magukkal, de én akkor már készítettem kicsi szívem, hogy elmegyek egy couchsurf-ös talira, így neki is vetemedtem.
Annyi szent, hogy mások nem küzdenek ennyit egy találkozóért. Én bő egy órát bolyongtam, mert a Moda-ban két nagy park is van a kerület két felén, sztem csak az egyik a Moda Park, de van, aki ezt nem így gondolja. :D
Lényeg, hogy filmbeillően (már, ha az egy palimadárról szól, ahogy kedves új,német lakótársam nevez :D ), tehát filmbeillően; a társaság épp távozni készült, mire én tesstemről zuhatagként alá omló verítékben úszva, kezembe szatyros söreimmel csörömpölve megérkeztem. (jegyzem meg, a legolcsóbb sör 600ft volt)
Hát nem voltam épp, a persze, partyra fel, állapotban. Mondom magamban, azért teljesen idegenekkel még se nagy buli rázni valahol. Elcsíptem pár srácot, aki még maradt kicsit. Egy londoni török ,  UK-ból jövő, most itt dolgozó indiai (?asszem), és egy UK-ból idelátogató sudáni sráchoz csapódtam. 
Lehet, hogy a JOIN és a JOINT szó nem véletlenül hasonlít egymásra?! Mert, amióta itt vagyok, s napi program a barát szerzés, eufórikus érzés szele csap meg a 'do you wanna join?' hallatán. :D
Mellesleg a srácokkal tényleg elmentünk egy csajhoz, elszívni egy jointot, de nyugi,mutt, fatt, ezt az örömet meghagytam most nekik, elég, hogy sokat cigizem.
Aztán elmentünk táncolni. Annyi volt még a fricska, hogy itt sok bárba csak egalizálva engedik be e nemeket, 1-et 1-et fajuk szerint. Úgyh a sudani fekával nekiálltunk csajokat hajkurászni :D, de nem kellett nagyon soká.. :)
Iszonyú jót táncoltunk.

NO, MÁSNAP, másnap volt. Szörnyű lassú nap, de össze kellett szednem magam, estére meg volt beszélve, hogy egyszer és mindenkorra most már átköltözöm, Sislibe.
HÁt az hasonlatosan vicces volt,mint a parkos történet. Erdinc mondta nekem,merre menjek, de én azt hittem, az lesz nekem a jó, ha nem kell sokat átszállnom a bőröndömmel, csak azt nem tudtam, hogy annál többet kell majd egy hegycsúcson töltenem vele.
Egész pontosan olyan voltam,mint a Szökőhévben a főszereplő csaj.
 https://www.youtube.com/watch?v=lkOtV8SN9Kg

Amúgy ez a film is egy papné, amit nagyon szeret, de csak titokban. Egyik kedvenc részem : (küldöm ezt különösen TRIXINEK és ZSuZSiNAK) :)

 https://www.youtube.com/watch?v=f9_Amwh1hJg

Szóval, ahogy korábban említettem, Isztanbul hegyekből és völgyekből áll. De ezek a völgyek 90fokban lejtenek az egyenes utakhoz képest. Na , én egy ilyen lépcső közepén ragadtam a 30kg-os bőröndömmel és laptopommal. S mindez nem volt elég. Kedves új host-omat hívtam fel, hogy most még is mi a jó péket csináljak. S ezek után majd' egy órát töltöttem ott, próbáltam elmondani e srácnak, hogy hol vagyok (azóta tudom, h 10percre voltam a lakástól). Mindenesetre vicces volt első ismerkedési lépéseknek....

Egyébként a lakótársak,mind cukik. Egy török srác, egy másik ideiglenesen, egy német, egy francia lány, s egy holland.
A hollannak nem igazán értem az angolját, úgyh asszem vele kicsit kerüljük egymást. Mindig azt mondja, h WeLLLLLL, meg, h YEAH, yeah.... tudjátok, azzal a nyálam rakom ide-oda angollal.
Burak, a fősrác nagyon cuki, végtelenül segítőkész, gondoskodó, érdeklődő. Másik kedvencem Eugénie , a francia lány. Annyira cuki, hogy belehalok. Napi program,h megtanuljuk kimondani a nevét, mert én a fiúktól tanultak, akik full mást mondanak folyton :). fonetikusan Özsén(i), ezek meg azt mondják, h Örzzsn....

szobakörkép
francia ágyam van, ami soha korábban, ez egy álom!!
20150912_202902_pano.jpg

na,most megint 2 óra van már! pedig sok mindent akartam még küldeni,de most muszáj nyugovóra térnem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berzsebi.blog.hu/api/trackback/id/tr407791482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása