.

2015/09/05. - írta: berzsebi

Na. Ma meg átaludtam a fél napot, másnaposan hazakompztam. Na, azért ez menő, asszem. 

Még annyit nem részleteztem a tegnap estéből, hogy a buliba sétálva a Taksim fő fő utcáján , az Istiklal Caddesi-n sétáltam , ami persze a legturistább rész, de nekem akkor is az volt az a pillanat,h megérkeztem, mert mdütt sűrű csoportokba összeverődött emberek álltak , akik őrjönge bátorították az általuk körbeállt utcazenészeket, minden lépésnél egy másik csapat....

Este Judit elvitt az egyik helyi piacra. BERTA , ez meg a Te kánaánod lenne, ahogy az enyém is. Mindent árulnak, de tényleg mindent, nagyon menő cuccokat, s hihetetlen olcsón.
Úgyhogy a mai indokolatlan dolog az volt , amikor a hosszú hajú, török eladó srác bemutatta a saját szempilláján, h miért érdemes megvennem azt a szempilla spirált... Tükör nélkül. Profi....

Szandált vettem, mert nem beszélve  az itteni csajok extravagánságáról, de tegnap a srác is kúrvára kinevette a buliban a vastagtalpú , úszómester papperemet, amit még Kenesén szerváltam...

A zőcséges részleg is nagyon szórakoztató volt. Fityingekért lehet venni mindent, s a kiskölkök árulják, számomra elképesztő módon követve, hogy kinek mit kell visszadni. S közben nagyon fontos, hogy mindig üvöltve kántálják, hogy bir lira bir lira bir lira bir lira.....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berzsebi.blog.hu/api/trackback/id/tr477761772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

béboris 2015.09.05. 11:24:39

az a szempilla-festéses rész nem lehetett nevetésmentes! :DD
süti beállítások módosítása