tisztáznivalók

2015/09/08. - írta: berzsebi

Azt hiszem, páran félreértettek; az a "nyugis" oldal, ahol csak ideiglenesen vagyok, és szerettem volna itt lakni. s a másik a nyüzsgő, csak az utcánk nem,ahol lakni fogok. (a napokban költözöm) De amúgy meg nem ismerem még annyira azt a részt, úgyh nem jelentek ki még semmit ilyen kizárólagosan.

Csak egy sort róla: új bankkártyát fognak otthonról küldeni, ennyi a megoldás, a másikat letiltottam.

Telefon kérdésre nem tudom a választ, már olyan, mintha sohse nem is derülne ki egyáltalában ebben az életben. 
Ma 1,5 órát töltöttem egy telefonos boltocskában, pont akkora volt, hogy én meg a kurd srác elfért benne. Idővel teával is kínált , s nagyon sokat telefonált miattam mindenféle telefonos company-knak, közbe mondta néha, h insallah-insallah. Kedves volt, de tartottuk a tisztes távot. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berzsebi.blog.hu/api/trackback/id/tr847771154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása