mesterségem címere n.b.

2015/09/08. - írta: berzsebi

na, az van,h én nem vagyok egy blogger, ezek csak kusza levelek Nektek, mert öröm nekem, ha olvassátok, így azzal sem töltöttem sok időt, h melyik oldalt használjam erre. Most kiderült, h ide pl csak kis videókat tudok felrakni..
Szóval mivel sohse voltam a teknika ördöge. JOBBAN MONDVA mindig is a teknika ördöge voltam, a kezemben halálra van ítélve minden kütyü, így nézzétek el nekem, h lassan vagy hiányosan tudom a médiámmal kiegészíteni az írásokat.

És ide még azt, hogy a helyi sok sok kusza kultúrális és életmódbeli különbségek miatt a fotózgatással még csínnyán bánok, nem lehet tudni,hol nem szeretik. Ezért vannak néha ócska fotók, mert sietve csinálom..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berzsebi.blog.hu/api/trackback/id/tr997766056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása