.

2015/09/04. - írta: berzsebi

Szóval tegnap egyszercsak azt vettem észre, hogy benne vagyok a sűrűjében, vagyis a magamrészéről ez már annak tűnt. S tovatűntek a szép ígéretek, hogy előbb a mocskos bürokrácia, aztán a bevetés.


A magyar lány,akive Erdinc (Ádám török barátja) lakik tök jó fej, nagyszívű, vendéglátó, a lakásuk pazar, s egy nagyon csinos utcában van.
Ami amúgy eddig nekem nem tűnik túl általános dolognak, mármint a csinos utca. Nem sokat láttam még a városból, de kb ezt az utcát kivéve, nem tapasztaltam sehol nyugit, rendezettséget.
Minden ház s azoknak minden emelete, ablaka kb más és másik évben épült ,másik stílusban. Sok ilyen van. MIntha egy kisgyrek pakolná egymásra. Éjjel még írtam pár embernek, h megnézhetem e a lakásukat.
Ez a lakás első perctől tök otthonos, pedig itt is csak ideiglenesen vagyok,mint előtte....


Reggel elmentem megnézni egy lakást. Kaptam kölcsön egy telót Judittól,amit tudok itt használni, csak ilyen bottal böködős , és, ha véletlenül eltalálod, amit bökni akarsz vele, akkor hangosan pittyeg, szóval nagyon menő...

A török srác, aki kijött elém, tiszta jófej volt,a lakás közel van a sulihoz, az utcában van ZÖLD, vannak fák, amit itt nehéz találni..., de hát ez ilyen otthon is a centerben, csak én ugye budai györök vagyok,a véremben is levél folyik, szóval ezt a burzsuj igényemet nem adtam még alább...

Alapvetően menő a lakás, két szintes, több terasz is, szőnyegekkel körberakva,földönülősre alakítva. Közelebb van a higénikushoz, mint a nem. De, ami nagyon menő itt, az a penészes fürdőszoba plafon, a burkolat nélküli fal,ami hungarocellel van kirakva , ÉS a CELLUXXAL renoválás. Akár bútort is... Mutter, az a kánaán lenne neked...

Teáztunk náluk az egy német sráccal 3-ban. Aztán a török elkísért pénzkivenni, amiből most van egy kisebb galibám. A csoda új devizakártyámat benyelettem az ATM-mel, asszem túl sokáig gondolkoztam a jóváhagyásnál.

Estig el kellett ütnöm az időt, nem voltam alkalmam épp semmit intézni, ezért végre nézelődhettem. 
Elkezdtem feltérképezni az utcáról utcára változó környékeket. Kicsit a turista rész,kicsit a gettó. A közlekedés még mindig vicces nekem...nem tudom, minek költenek közlekedési lámpákra...
Összebarátoztam egy rendőrrel, beszélgettünk a Residence Permit-ről, ami még kéne..

Du Lillával találkoztam, LUCA a Tieddel :) Magyar-török családokat jött fotózni, kávéztunk. Este  a magyar török intézethez mentünk, ahol a szállásadó Judit dolgozik. Egy kiállításra mentünk, aminek szuper a témája, s a Luca papája nyitotta meg. Ezekszerint nem csak a világ kicsi, hanem Törökország is. LUCA , tök jól elbeszélgettünk apukáddal, szerintem életünkbe először. S még sok egyéb kedves emberrel. 
Itt a magyarok is nyitottá válnak, mások ,mint otthon, sokkal barátkozósabbak. Legalábbis az én szemüvegem szerint.

Utána továbbmenetem bulizni a két sráccal,akiknél lakástnéztem napközben. Szerencsére a megnyitón volt elég bor :D. Utána meg fizette az estémet a török fiú. Erasmusos buli volt... ettől nem lett nekem izgalmasabb, mert amennyit én tömegben, zajban , angolul el tudok kommunikálni, az nem valami elmés...inkább súlyosan felszínes... 
Szal inkább táncoltunk. De azt viszont nagyon. :) :) Az szuper volt.

Ott aludtam a kinézett (talán leendő) lakásban, mert éjjel egyedül nem tervezte, átmászni az ázsiai oldalra.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berzsebi.blog.hu/api/trackback/id/tr777761660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

béboris 2015.09.05. 11:06:21

Összebarátkoztam egy rendőrrel... :)))
süti beállítások módosítása