pár keresetlen szó a legekről

2015/09/06. - írta: berzsebi

szóval itt van néhány dolog, ami állandó és állandóan túlzás

Vegyük például a hőmérsékletet, ami állandóan olyan embertelen hőfokon tolja magát, de olyan, h tényleg, mintha kemencében ülnél, szaunaszeretők előnyben, hogy én folyton azt érzem, h a Bosporusba szédülök. Szóval rólam ömlik a víz, de komolyan, ezt nem tudom szépíteni, az ittlakóknak meg van valami csoda titka, nem tudom, hogy csinálják, de nem izzadnak, s azonfelül van valami közös pacsulijuk, mindenki illatozik, majd beavathatnának.
S akkor még nem beszéltem a nikabosokról, akikből csak a szemük látszik ki, egyébként meg egy kupac fekete lepedő...respect.

Továbbá, ugyebár itt minden lépésnél van egy "gyorskajálda". Na ezek szépen hozzátesznek még a szagok és hőfokok listához és a kérdéshez. Ha én elmegyk egy ilyen mellett, akkor gyakorlatilag olyan állagom lesz, mint a rántott sajtnak, s olyan a szagom, mint a restiben sült halnak.

De persze azért mégiscsak mégsem mindenki illatozik, van itt 1-2 közkedvelt közlekedő eszköz, ami olyan, mint három 4-es 6-os egybe. S ezeknek, nem viccelek, van vagy 60 megállójuk, s mind a 60 alatt iszonyúan kell erőlködni, hogy ne vágjál torzfejet, míg öt férfi hónaljszőre találkozik az orrlyukadban.

Volt egy csomó leg a fejemben, de asszem eléggé üres a fejem a fáradtságtól.

........

Na, most kiegészítem, mert most direkt hazajöttem, mielőtt kiürülne a fejem a végkimerüléstől. :D
Szóval hazajöttem,h még épelmével írjak nektek :D

Ide a legekhéz még szeretném kérem megemlíteni azt a tényt miszerint a város drága, de egy dologra biztos nem kell költened itt, az pedig a kondi terem. Olyan hegyek s völgyek váltják egymást, h csuda jó formába hozzák majd a lábicskóm. (remélem).

Mondjuk itt azt is el kell, h mondjam, h nagyon menő dolog erasmusosnak lenni, de ez asszem nem éppen elmondható rólam, amikor 90 fokba előrehajolva közlekedek,mert olyan kurta durván fáj a hátam. Szal, elég sok baja van a testemnek mostanában, ez kicsit megnehezíti a lazulást...

By the way elnézést kérek, ha valakit zavar a csúnya beszéd, most épp modaráltam is magam, de sajna én azért néha szeretem, mert kifejező. Mondjuk, lehet,h inkább jóöreg BARNI barátunkat kéne követnem, s egyfajta 'Azta, gyerebeRózsám!!' szintre felfejleszteni a magyarságomat, oszt soha többé nem használnám a kurva szót.
Ugye Zsuzsi, Trixi? :)

A legek közé tenném még, hogy mindenki nagyon nagyvonnalu itt, s eléggé mindig meghívnak mindenre, úgy is mondhatnám, hogy 'Egyfolytában támogatnak!' (HANGA :D)

Ezzel szemben én eddig kb csak tejet és szőlőt vettem.
Na egy ilyen komoly bevásárlást akartam lefolytatniu a minap, h a nagy spórolós mindenemmel megvegyem a legolcsóbb tejet a másnapi kávéhoz. Erre mit vettem? Ayrant! ez volt a legolcsóbb, az tuti, csak ez éppen a helyi sós, híg jogurt,amit mindenhez isznak, még a buliból hazafele is.

Elképzeltétek, amint sörözés után sós ivójoghurtot isztok?
No, én már tudom, hova lyukadsz ki egy ilyen gasztronómiai sokk után, ugynis, amióta itt vagyok, önkéntelen késztetést érzek arra, h mindenből a legfurábbat, legspeckóbbat, legcsípősebbet kóstoljam, ennek aztán az a vége mnden nap, hogy...na, ezt had ne írjam le, de lényeg, hogy ez mindennapi történet itt. Főleg, h a víz sem iható, szóval, ha nem költesz rá minden nap, ami azért itt a 70 fokban létszükséglet, akkor az is még hozzásegít a történethez.........

A csípősről jut eszembe, MÓRIC, ezt neked tartogattam: ettem egy olyat, hogy Kumpir: marha nagy héjában főtt kruplikat kettévágnak, margarint és sajtot tesznek bele,az slutty beleolvad,összetrutyizzák a puha kriplibelsővel, de a kis kagylóforma héj megmarad, s telepakolják MINDENFÉLE csuda finom szmötyivel...válogathatsz..



Na, azért vannak persze barna szemek, amik oda-odatévednek reám. BORI, itten ezek a szemek az olaszokénál is feketébb és mélyebb, teljesen magic. De realizáltam, h észnél kell lennem mielőtt nekilátnék kényelmesen fürdőzni eme fekete tengerekben, mert nem valami praktikus magamranézve, ha élek ezzel az opcióval.
Szóval a kicsit sem bizonytalan, kurvára tudom, h mi merre van, csak kedvtelésből mászkálok ötödszőr fel-alá, független , önálló nő vagyok arcomat szoktam felvenni, és úgy tenni, mint, aki beleszarik, ha megnézik.

Akkor itt van még az a tény, h a törökök szeretnek kiabálni. Nyílván ez abból jön, hogy ez egy kereskedő város,(huhh,de még mennyire). DE amikor először töltöd az estédet egyedül egy idegen városban egy idegen lakásban, és előbb a müezzint hallod az utcáról, aztán meg folyton azt, h valaki üvöltözik...és valaki megint üvöltözik, és minden este van itt valaki az ablak alatt, aki üvöltözik..., akkor azért ezek még rátesznek kicsit az ayran-sör-chili kombó munkájára... 

Mindenképp mellékelni szerettem volna nektek, hogy milyen is ezt a müezzint hallani, mert hátha kicsit megérzitek, h milyen érzés. Paradox, úgy tudnám mondani,hogy 'nem rossz értelemben bizar'. Mert én szeretem hallani, szeretnék minél többet tudni pl a vallásról is, és ilyenkor azt érzem, h kicsit része lehetek, ennek a számomra titokzatos világnak.

(nos,még dolgozom az ügyön, h a videót felrakjam)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berzsebi.blog.hu/api/trackback/id/tr977765926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása